აქ არის მოცემული ერთი კლასის მაგალითი
VI კლასის თემატური გეგმა
საგანი-ისტორია
სახელმძღვანელოს ავტორი- ,,ჩვენი საქართველო”–მ.სურგულაძე,
ვ.ნეიძე,
ნ.ერემაშვილი, გ.მშვენიერაძე
საგნის მასწავლებელი - ნათია
კალანდაძე
კვირეული დატვირთვა- 3 სთ.
შემაჯამებლების
რაოდენობა სასწავლო
წლის მანძილზე-სულ- 5.(I
სემესტრი-2)
(II სემესტრი -3)
#
|
თემატური ერთეული
|
Tematika
|
მიზანი
|
მეტოდები და სტრატეგიები
|
დრო
|
რესური
|
შეფასება
|
I.1
|
დრო და ისტორია
|
როგორ
და რისთვის იზომება დრო?
|
საზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური ერთეულე-ბი
(წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).
|
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
ასოციაციური
კავშირების რუკა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძრვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|
2
|
ისტორიული
დრო
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
დროის დიაგრამა
რაფთ მეთოდი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმღვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
რაფთის რუბრიკა
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
||
3
|
დროის
აღრიცხვის სისტემა
|
საზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური ერთეულე-ბი
(წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).
|
კითხვები და პასუხები ,,კიპა“
ვიცი,
ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმღვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
||
4
|
როგორ
წარმოიშვა კალენდარი?
|
საზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური ერთეულე-ბი
(წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).
|
ვენ-დიაგრამა–დროის
მოვლენათა
ჯაჭვი
|
დაფა,
ცარცი, ფურცლებიფილფჩატი, მარკერი
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
||
5
|
როგორი
კალენდრით ვსარგებლობთ დღეს?
|
მოსწავლე
გაანალიზებს და ერთმანეთს შეადარებს იულიუსისა და გრიგორიანულ კალენდარს
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
წყვილებში
მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძRვანელინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org ო
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
6
|
გარემო და ადამიანი
|
სივრცე
და ტერიტორია
|
საზ.მეცVI.12. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების
მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
|
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, თვალსაჩინოება: ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
|
7
|
მიწის
რესურსები
|
საზ. მეც. VI.12. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების
მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
|
სააზროვნო
სქემა: შედარება
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
8
|
სასარგებლო
წიაღისეული
|
საზ. მეც.V-VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ბუნებრივი
რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.
|
ვენ-დიაგრამა
დისკუსია: ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
9
|
ტყის
რესურსები
|
მოსწავლეს
შეუძლია იმსჯელოს ტყის რესურსების მნიშვნელობაზე
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
10
|
წყალი
-საქართველოს სიმდიდრე
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ საქართველოს ზედაპირულ და მიწისქვეშა წყლებზე, მათს სახეობებსა და
თავისებურებებზე
|
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
11
|
ბუნებათსარგებლობა საქართველოში
|
საზ. მეც.V-VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ბუნებრივი
რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
წყვილებში
მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, თვალსაჩინოება, სახელმძღვანელო
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
პრეზენტაცია
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
||
12
|
ტყისა
და წყლის მოხმარებისა და დაცვის ხალხური
ტრადიციები
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ თუ როგორ იცავდნენ ჩვენი წინაპრები ტყისა და წყლის დაცვაზე, როგორ
მოიხმარდნენ მათ
|
ვენ-დიაგრამა
დისკუსია:
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, თვალსაჩინოება, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი,
მარკერი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
13
|
როგორ არჩევდნენ სამოსახლოს?
|
საზ. მეც.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს
გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების
ტიპებთან.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
14
|
ძველი ქალაქები საქართველოში
|
საზ. მეც VI.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს
გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების
ტიპებთან.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
ჯგუფური
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ჯგუფური
მუშაობა
|
||
15
|
საქართველოს მოსახლეობა
|
ვინ
ცხოვრობს საქართველოში?
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ თუ რამდენი ადამიანი ცხოვრობს საქართველოში, რა ნიშნით
განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან აქ მცხოვრებთა ჯგუფები
|
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელ
კითხვები და პასუხები ,,კიპა“
|
|
16
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
ტესტირება
|
რვეული
|
მიმდინარე
შემაჯამებელი
|
||
17
|
რელიგიები
საქართველოში
|
საზ.მეც.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს
საქართველოში არსებული რელიგიები.
|
ვიცი,
ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
,,პანელური
დისკუსია“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
18
|
როგორ
იცვლება მოსახლეობის რიცხოვნობა?
|
საზ. მეც .VI.10. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვლოს
საქართველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
დისკუსია:
მიკროფონი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო.რვეული,ფურცლები
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
19
|
როგორ
იცვლება მოსახლეობის რიცხოვნობა?
|
საზ. მეც .VI.10. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვლოს
საქართველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
|
ვენ-დიაგრამა
მოვლენათა
ჯაჭვი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო , ფილფჩატიმარკერი.
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
20
|
რატომ
გადაადგილდება მოსახლეობა?
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ მოსახლეობის მექანიკური
მოძრაობის გავრცელებულ ფორმაზე-მიგრაციაზე, მის მიზეზებსა და მიმართულებებზე
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
ჯგუფური
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატიმარკერი.
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
პრეზენტაცია
|
||
21
|
ადამიანის
ასაკი და ცხოვრების ტრადიციული წესი
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ ადამიანის სიცოცხლის ასაკობრივ პერიოდებად დაყოფის ქართულ ხალხურ
ტრადიციაზე
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
დისკუსია:
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
22
|
ქვის
ხანა საქართველოს ტერიტორიაზე
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ წინარე ისტორიის საფეხურებზე,რომლებიც ადამიანმა საქართველოს
ტერიტორიაზე გაიარა
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
მრგვალი
მაგიდა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი,
ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
23
|
ბორბალი
|
მსჯელობა
ადამიანის გამომგონებლურ უნარებზე
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
24
|
სამეთუნეო
მორგვი
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ სამეთუნეო მორგვის შესახებ
|
კითხვა-პასუხი
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვა-პასუხი
|
||
25
|
საქსოვი
დაზგა
|
მოსწავლეები
იმსჯელებენ თუ რა დიდი ცვლილებები გამოიწვია საქსოვი დაზგის შექმნამ
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
ვიცი,
ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი.
ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
26
|
რვალისა
და რკინის მჭედლები
|
მსჯელობა
და ანალიზი ქართველური ტომების წვლილისა საკაცობრიო წინსვლაში(მეტალურგია)
|
კმოვლენათა
ჯაჭვი
კითხვა-პასუხი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
ფილფჩატი,
მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მოვლენათა
ჯაჭვი
|
||
27
|
რვალისა
და რკინის მჭედლები
|
მოსწავლეები
გაანალიზებენ მელაურგიის როლს კაცობრიობის განვითარებაში
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
28
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
ტესტირება
|
რვეული
|
მიმდინარე
შემაჯამებელი
|
||
29
|
რა
არის ხელოსნობა?
|
საზ.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები
|
სქემა:
დროის
ცხრილი
დისკუსია:
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
30
|
რას ნიშნავს სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესი?
|
საზ. მეცVI.14. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კომუნიკაციების
განვითარებაზე უძველესი დროიდან დღემდე.
|
სქემა:
დროის
ცხრილი
დისკუსია:
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმმიმდინარე
განმავითარებელი
დინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
31
|
სამეცნიერო-ტექნიკური
პროგრესის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
საზ. მეც.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კომუნიკაციების
განვითარებაზე უძველესი დროიდან დღემდე.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
კითხვა-პასუხი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,
ფილფჩატი,
მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვა-პასუხი
|
||
32
|
საქართველოს
ეკონომიკის დარგები
|
საზ.მეცVI.23. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მოგზაურობებისა და ვაჭრობის
მნიშვნელობაზე.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
33
|
ადამიანი და სახელმწიფო
|
უძველესი
სახელმწიფოები საქართველოს ტერიტორიაზე
|
საზ. მეც.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს სხვადასხვა საზოგადოებa მათთვის
დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და
წესების მიხედვით.
|
ვენ-დიაგრამა
პანელური
დისკუსია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
|
34
|
ჩვენი
წინაპრების რწმენა-წარმოდგენები
|
მსჯელობა
შორეული წინაპრების რწმენა-წარმოდგენებზე
|
სააზროვნო
სქემა:
მოვლენათა
ჯაჭვი
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
35
|
ქართლის
სამეფო
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,
ფილფჩატი,
მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმიმდინარე
განმავითარებელი
მდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
36
|
მეფე
ფარნავაზი
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
სააზროვნო
სქემა:
მოვლენათა
თანამიმდევრობა
ჯგუფური
მუშაობა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ჯგუფური მუშაობა
|
||
37
|
,,didi mcxeTa”
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
სააზროვნო
სქემა:
მთავარი
შეკითხვა
შეკითხვების დაფა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
შეკითხვების დაფა
|
||
38
|
ქართლის
სამეფო და რომის იმპერია
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
39
|
მეფე
ვახტანგ გორგასალი (V
saukunis II naxevari)
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
40
|
E
egrisis samefo VI saukuneSi
|
საზ. მეცVI.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს
გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების
ტიპებთან.
|
სააზროვნო
სქემა:
მთავარი
შეკითხვა
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
პრეზენტაცია
|
||
41
|
arabTa saxalifo da saqarTvelo
|
საზ. მეც.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და
განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
42
|
X saukune: daviT kurapalati
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
|
||
43
|
erTiani saqarTvelos mefe bagrat III (975-1014)
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
ვიცი,
ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
,,პანელური
დისკუსია“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
44
|
daviT aRmaSenebeli(1089-1125)
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
სააზროვნო
სქემა:
მოვლენათა
თანამიმდევრობა
ჯგუფური
მუშაობა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ჯგუფური
მუშაობა
|
||
45
|
saqarTvelos samefo wyoba da reformebi daviT
aRmaSeneblis dros
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელ
დებატი
|
||
46
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
ტესტირება
|
რვეული
|
მიმდინარე
შემაჯამებელი
|
||
47
|
Tamar mefe (1184-1213)
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
ვიცი,
ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
,,პანელური
დისკუსია“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
48
|
A
adamiani da sazogadoeba
|
საზ. მეც.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვლოს
საქართველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
49
|
samRvdeloeba
|
საზ. მეც.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვლოს
საქართველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
50
|
მეომრის
აღზრდა
|
საზ. მეც.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს სხვადასხვა ნიშანი და პირობა, რომლის მიხედვითაც ადამიანი ამა თუ იმ საზოგადოებას მიაკუთვნებს
თავს.
|
მინი
ლექცია
სადიკუსიო ქსელი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
51
|
გლეხები,
ხელოსნები და ვაჭრები
|
საზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს
პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
|
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
წყვილებში
მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
პრეზენტაცია
|
||
52
|
ცოტნე
დადიანი და დემეტრე თავდადებული
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
53
|
გიორგი
V ბრწყინვალე(1318-1346) და მონღოლთა ბატონობის
დასასრული
|
საზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული
პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
სააზროვნო
სქემა: შედარება
პანელური
დისკუსია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
54
|
საქართველო
თემურ ლენგის პირისპირ
|
საზ. მეც.VI. 2. მოსწავლეს
შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა,
ჩანახატი).
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
55
|
საქართველო
XV saukunis meore ნახევარში
|
საზ. მეც.VI. 2. მოსწავლეს
შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა,
ჩანახატი).
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
56
|
XVI საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ
|
საზ. მეცVI. 2. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის
სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი,
ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
57
|
XVI საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
წყვილებში
მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
პრეზენტაცია
|
||
58
|
შაჰ-აბას
I-ის შემოსევები კახეთში
|
საზ. მეცVI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
გონებრივი
იერიში
კითხვა-პასუხი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვა-პასუხი
|
||
59
|
შაჰ-აბას
I-ის შემოსევები კახეთში
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
60
|
მარტყოფიდან
მარაბდამდე
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
61
|
მარტყოფიდან
მარაბდამდე
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
62
|
imereTis mefe solomon I (1752-1784)
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
63
|
aspinZidan georgievskis traqtatamde
|
საზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს
პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
64
|
aspinZidan georgievskis traqtatamde
|
საზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს
პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
|
მინი
ლექცია
შეკითხვების
დაფა
ესე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ესე
|
||
65
|
qarTl-kaxeTis samefo XVIII saukunis miwuruls
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
სადისკუსიო ქსელი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
66
|
qarTl-kaxeTis samefo XVIII saukunis miwuruls
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
T დიაგრამა
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
იმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
67
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
ტესტირება
|
რვეული
|
მიმდინარე
შემაჯამებელი
|
||
68
|
rusuli mmarTvelobis damyareba saqarTveloSi
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
შეკითხვების
დაფა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
69
|
rusuli mmarTvelobis damyareba saqarTveloSi
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
სააზროვნო
სქემა: შედარება
,,მრგვალი მაგიდა“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
70
|
XIX saukunis saqarTvelo
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
ჯგუფური
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
ჯგუფური
მუშაობა
|
||
71
|
XIX saukunis saqarTvelo
|
საზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ისტორიული ფაქტები შესაბამის ეპოქებთან.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
72
|
saqarTvelos istoriuli miwebis SemoerTeba
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
73
|
saqarTvelos istoriuli miwebis SemoerTeba
|
საზ. მეცVI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
სააზროვნო
სქემა:
შედარება
სააზროვნო
სქემა:
გონებრივი იერიში
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
კითხვები
და პასუხები ,,კიპა“
|
||
74
|
1918-1921 –damoukideblobis sami weli
|
საზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა
პერიოდში.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
75
|
1918-1921 –damoukideblobis sami weli
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
76
|
saqarTvelo sabWoTa kavSiris SemadgenlobaSi
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
T დიაგრამა
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
77
|
saqarTvelo sabWoTa kavSiris SemadgenlobaSi
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
78
|
საბჭოთა
კავშირის დაშლა და საქართველოს
დამოუკიდებლობა
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
სააზროვნო
სქემა: შედარება
პანელური
დისკუსია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
79
|
საქართველო
დღეს
|
საზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
80
|
მე,
შენ, ჩვენ
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
81
|
საზოგადოება
და წესრიგი
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
|
მინი
ლექცია
ასოციაციური
კავშირების
სქემა
ესე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ესე
|
||
82
|
ღირსება,
თანასწორობა, თავისუფლება
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
|
სააზროვნო
სქემა: შედარება
პანელური
დისკუსია
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
83
|
როგორ
აღსრულდება სამართალი?
|
საზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი
თანაარსებობა.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
84
|
ბავშვის
უფლებები
|
საზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი
თანაარსებობა.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
85
|
როგორ
მოვაგვაროთ კონფლიქტები?
|
საზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი
თანაარსებობა.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
მრგვალი
მაგიდა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
86
|
ხელნაწერები
და ადამიანები
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების
გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
რეფერატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
რეფერატი
|
||
87
|
ქართული
ბეჭდვითი სიტყვა
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ესე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ესე
|
||
88
|
ქართული
მუზეუმების სათავეებთან
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
მოვლენათა
ჯაჭვი
მრგვალი
მაგიდა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
89
|
ექვთიმე
თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
|
საზ. მეც.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და
განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
რაფთ
მეთოდი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
რაფთ
მეთოდი
|
||
90
|
ექვთიმე
თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
|
საზ. მეც.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და
განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
|
მინი
ლექცია
დებატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დებატი
|
||
91
|
ჭედურობისა
და ოქრომჭედლობის ტრადიციები
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების
გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
92
|
ჭედურობისა
და ოქრომჭედლობის ტრადიციები
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
T დიაგრამა
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
სქემა
|
||
93
|
ქველმოქმედება
|
საზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი
თანაარსებობა.
|
T დიაგრამა
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
ესე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
ესე
|
||
94
|
ქველმოქმედება
|
საზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი
თანაარსებობა.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
95
|
დღესასწაულები
|
საზ. მეც.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და
განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
|
მოვლენათა ჯაჭვი
მრგვალი
მაგიდა
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
96
|
დღესასწაულები
|
საზ. მეც.VI.21. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და
განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
|
T დიაგრამა
სტრატეგია:
ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
სქემა
|
||
97
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება (დამატებითი)
|
ტესტირება
|
დაფა,
ცარცი, ,რვეული, ფურცლები
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
|
||
98
|
სამოსელი
|
საზ.მეცVI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
სქემა:
მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
99
|
სამოსელი
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
სააზროვნო
სქემა: მთავარი შეკითხვა
რეფერატი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
მიმდინარე განმსაზღვრელი
რეფერატი
|
||
100
|
ქართული
კულტურის მოამაგე-მარი ბროსე
|
საზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა
და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
|
სააზროვნო
სქემა:
მოვლენათა
ჯაჭვი
სიმპოზიუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
დისკუსია
|
||
101
|
უცხოელი
მოგზაურები საქართველოში
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
კითხვა-პასუხი
მეთოდი
,,კუთხეები“
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
მიმდინარე
განმავითარებელი
კითხვა-პასუხი
|
||
102
|
ქართველი
მოგზაურები
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
აზრობრივი
რუკა’’
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
103
|
ქართველი
მოგზაურები
|
საზ.მეც.VI.22. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა
მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
|
სქემა:
მთავარი შეკითხვა
ფორუმი
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
დისკუსია
|
||
104
|
შემაჯამებელი
|
განვლილი
მასალის შეჯამება (დამატებითი)
|
ტესტირება
|
დაფა,
ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
|
მიმდინარე
განმსაზღვრელი
|
ნათია ძვირფასო, ვფიქრობ რომ ბედნიერია ის კოლექტივი სადაც თქვენ მოღვაწეობთ, ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი. გისურვებთ მუდმივად წარმატებებსა და სიხარულს!
ReplyDeleteკარგია,მომეწონა!
ReplyDelete