თემატური გეგმები

                                  
აქ არის მოცემული ერთი კლასის მაგალითი


 VI კლასის თემატური გეგმა

                                    საგანი-ისტორია

        სახელმძღვანელოს ავტორი- ,,ჩვენი საქართველო”–მ.სურგულაძე, ვ.ნეიძე,
                                                     ნ.ერემაშვილი, გ.მშვენიერაძე

                                                      საგნის მასწავლებელი - ნათია კალანდაძე

                                                    კვირეული დატვირთვა- 3 სთ.

 შემაჯამებლების რაოდენობა სასავლო წლის მანძილზე-სულ- 5.(I სემესტრი-2)
                                                                         (II სემესტრი -3)




#
თემატური ერთეული
Tematika
მიზანი
მეტოდები და სტრატეგიები
დრო
რესური
შეფასება
I.1
დრო და ისტორია
როგორ და რისთვის  იზომება დრო?
აზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია  განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური  ერთეულე- (წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

ასოციაციური კავშირების რუკა

  


დაფა, ცარცი, სახელმძრვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი
           სქემა

მიმდინარე განმავითარებელი

2

ისტორიული დრო
აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
დროის  დიაგრამა

რაფთ მეთოდი

დაფა, ცარცი, სახელმღვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმსაზღვრელი
რაფთის რუბრიკა
მიმდინარე განმავითარებელი

3



დროის აღრიცხვის სისტემა
აზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია  განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური  ერთეულე- (წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“

ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე


დაფა, ცარცი, სახელმღვანელო, ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“

მიმდინარე განმავითარებელი


           
4

როგორ წარმოიშვა კალენდარი?
აზ. მეც. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია  განმარტოს და გამოიყენოს ქრონოლოგი-ური  ერთეულე- (წელიწადი, საუკუნე, ათასწლეული) და წელთაღრიცხვის სისტემა (ძველი და ახალი ერა).

ვენ-დიაგრამა–დროის

მოვლენათა ჯაჭვი




დაფა, ცარცი, ფურცლებიფილფჩატი, მარკერი
ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

                 სქემა

მიმდინარე განმავითარებელი


5

როგორი კალენდრით ვსარგებლობთ დღეს?
მოსწავლე გაანალიზებს და ერთმანეთს შეადარებს იულიუსისა და გრიგორიანულ კალენდარს

სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

წყვილებში მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ





დაფა, ცარცი, სახელმძRვანელინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org ო






მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

               სქემა


6


გარემო და ადამიანი


სივრცე და ტერიტორია
აზ.მეცVI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე




დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოება: ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

              სქემა
7



მიწის რესურსები
აზ. მეც. VI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.

სააზროვნო სქემა: შედარება





დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა
8

სასარგებლო წიაღისეული
აზ. მეც.V-VI.13. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობ ბუნებრივი რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.

ვენ-დიაგრამა

 დისკუსია: ფორუმი





დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი
           დისკუსია

9

ტყის რესურსები
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ტყის რესურსების მნიშვნელობაზე
სააზროვნო სქემა:

შედარება




დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა




10





წყალი -საქართველოს სიმდიდრე


მოსწავლეები იმსჯელებენ საქართველოს ზედაპირულ და მიწისქვეშა წყლებზე, მათს სახეობებსა და თავისებურებებზე

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

სააზროვნო სქემა:
შედარება







დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

 მიმდინარე განმსაზღვრელი


            სქემა
11




ბუნებათსარგებლობა  საქართველოში
აზ. მეც.V-VI.13. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობ ბუნებრივი რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.

სააზროვნო სქემა:
შედარება
წყვილებში მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ

პრეზენტაცია







დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოება, სახელმძღვანელო
www.ka.vikipedia.org



მიმდინარე განმსაზღვრელი

      პრეზენტაცია

მიმდინარე განმავითარებელი



12



ტყისა და წყლის მოხმარებისა და დაცვის  ხალხური ტრადიციები


მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ როგორ იცავდნენ ჩვენი წინაპრები ტყისა და წყლის დაცვაზე, როგორ მოიხმარდნენ მათ

ვენ-დიაგრამა

დისკუსია: ფორუმი



დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოება, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

      დისკუსია





13




როგორ  არჩევდნენ სამოსახლოს?


აზ. მეც.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს საქართველოს გეოგრაფიულ ობიექტებ დასახლებების ტიპებთან.
სააზროვნო სქემა:
შედარება

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე







დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა



14




ძველი  ქალაქები საქართველოში


აზ. მეც VI.11. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს საქართველოს გეოგრაფიულ ობიექტებ დასახლებების ტიპებთან.

სააზროვნო სქემა:
შედარება

ჯგუფური მუშაობა

პრეზენტაცია





დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი


     ჯგუფური მუშაობა


15

საქართველოს მოსახლეობა


ვინ ცხოვრობს საქართველოში?
მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ რამდენი ადამიანი ცხოვრობს საქართველოში, რა ნიშნით განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან აქ მცხოვრებთა ჯგუფები
სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“






დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელ

  კითხვები და პასუხები ,,კიპა“

    
16


შემაჯამებელი

განვლილი მასალის შეჯამება

ტესტირება




რვეული

მიმდინარე
შემაჯამებელი
17

რელიგიები საქართველოში
აზ.მეც.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოში არსებული რელიგიები.

ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე

,,პანელური დისკუსია“





დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია




18




როგორ იცვლება მოსახლეობის რიცხოვნობა?



აზ. მეც .VI.10. მოსწავლეს შეუძლია  ჩამოთვლოს საქრთველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.

სააზროვნო სქემა:
შედარება

დისკუსია: მიკროფონი






დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო.რვეული,ფურცლები
ინტერნეტ-რესურსი
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი


            დისკუსია




19




როგორ იცვლება მოსახლეობის რიცხოვნობა?


აზ. მეც .VI.10. მოსწავლეს შეუძლია  ჩამოთვლოს საქრთველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.

ვენ-დიაგრამა

მოვლენათა ჯაჭვი



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო , ფილფჩატიმარკერი.
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა
20



რატომ გადაადგილდება მოსახლეობა?
მოსწავლეები იმსჯელებენ  მოსახლეობის მექანიკური მოძრაობის გავრცელებულ ფორმაზე-მიგრაციაზე, მის მიზეზებსა და მიმართულებებზე
სააზროვნო სქემა:
შედარება

ჯგუფური მუშაობა

პრეზენტაცია


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატიმარკერი.
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმსაზღვრელი

  
პრეზენტაცია
21

ადამიანის ასაკი და ცხოვრების ტრადიციული წესი
მოსწავლეები იმსჯელებენ ადამიანის სიცოცხლის ასაკობრივ პერიოდებად დაყოფის ქართულ ხალხურ ტრადიციაზე

მოვლენათა ჯაჭვი

დისკუსია: ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია
22



ქვის ხანა საქართველოს ტერიტორიაზე
მოსწავლეები იმსჯელებენ წინარე ისტორიის საფეხურებზე,რომლებიც ადამიანმა საქართველოს ტერიტორიაზე გაიარა
სააზროვნო სქემა:

შედარება

მრგვალი მაგიდა



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია
23


ბორბალი
მსჯელობა ადამიანის გამომგონებლურ უნარებზე
მოვლენათა ჯაჭვი

ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია
24

სამეთუნეო მორგვი
მოსწავლეები იმსჯელებენ სამეთუნეო მორგვის შესახებ
კითხვა-პასუხი

ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვა-პასუხი

25

საქსოვი დაზგა
მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ რა დიდი ცვლილებები გამოიწვია საქსოვი დაზგის შექმნამ
მოვლენათა ჯაჭვი

ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი. ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

             სქემა
26



რვალისა და რკინის მჭედლები
მსჯელობა და ანალიზი ქართველური ტომების წვლილისა საკაცობრიო წინსვლაში(მეტალურგია)

კმოვლენათა ჯაჭვი

კითხვა-პასუხი



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
ინტერნეტ-რესურსი
ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

მოვლენათა ჯაჭვი

27

რვალისა და რკინის მჭედლები
მოსწავლეები გაანალიზებენ მელაურგიის როლს კაცობრიობის განვითარებაში
სააზროვნო სქემა:
შედარება

ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
28

შემაჯამებელი
განვლილი მასალის შეჯამება

ტესტირება

რვეული

მიმდინარე
შემაჯამებელი
29

რა არის ხელოსნობა?
აზ.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები
სქემა: 
დროის ცხრილი

დისკუსია: ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
30

რას  ნიშნავს სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესი?
აზ. მეცVI.14. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობ კომუნიკაციების განვითარებაზე უძველესი  დროიდან დღემდე.
სქემა: 

დროის ცხრილი

დისკუსია: ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმმიმდინარე განმავითარებელი

დინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
31

სამეცნიერო-ტექნიკური პროგრესის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
აზ. მეც.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობ კომუნიკაციების განვითარებაზე უძველესი  დროიდან დღემდე.
სააზროვნო სქემა:
შედარება

კითხვა-პასუხი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვა-პასუხი
32

საქართველოს ეკონომიკის დარგები
აზ.მეცVI.23. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მოგზაურობებისა და ვაჭრობის მნიშვნელობაზე. 
სააზროვნო სქემა:
შედარება

ფორუმი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
33



ადამიანი და სახელმწიფო


უძველესი სახელმწიფოები საქართველოს ტერიტორიაზე
აზ. მეც.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს სხვადასხვა საზოგადოებa მათთვის დამახასიათებელი  ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით.
ვენ-დიაგრამა

პანელური
დისკუსია



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
34

ჩვენი წინაპრების რწმენა-წარმოდგენები
მსჯელობა შორეული წინაპრების რწმენა-წარმოდგენებზე
სააზროვნო სქემა:
მოვლენათა ჯაჭვი

ფორუმი



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
35



ქართლის სამეფო
აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმიმდინარე განმავითარებელი

მდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


36



მეფე ფარნავაზი
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
სააზროვნო სქემა:
მოვლენათა თანამიმდევრობა

ჯგუფური მუშაობა




დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი


ჯგუფური მუშაობა
37



,,didi mcxeTa”
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
სააზროვნო სქემა:
მთავარი შეკითხვა

შეკითხვების დაფა

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი



მიმდინარე განმსაზღვრელი

შეკითხვების დაფა


38


ქართლის სამეფო და რომის იმპერია
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
39

მეფე ვახტანგ გორგასალი (V saukunis II naxevari)
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი
40

E

egrisis samefo VI saukuneSi


აზ. მეცVI.11. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს საქართველოს გეოგრაფიულ ობიექტებ დასახლებების ტიპებთან.
სააზროვნო სქემა:
მთავარი შეკითხვა

პრეზენტაცია

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

პრეზენტაცია
41

arabTa saxalifo da saqarTvelo
აზ. მეც.VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი

42

X saukune: daviT kurapalati
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
მოვლენათა ჯაჭვი

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“




43


erTiani saqarTvelos mefe bagrat III (975-1014)
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე



,,პანელური დისკუსია“

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
44




daviT aRmaSenebeli(1089-1125)


აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
სააზროვნო სქემა:
მოვლენათა თანამიმდევრობა

ჯგუფური მუშაობა


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

ჯგუფური მუშაობა

45



saqarTvelos samefo wyoba da reformebi daviT aRmaSeneblis dros

აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელ

დებატი
46

შემაჯამებელი
განვლილი მასალის შეჯამება

ტესტირება


რვეული

მიმდინარე
შემაჯამებელი



47




Tamar mefe (1184-1213)
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.

ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე

,,პანელური დისკუსია“

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია




48

A


adamiani da sazogadoeba

აზ. მეც.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია  ჩამოთვლოს საქრთველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია



49



samRvdeloeba
აზ. მეც.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია  ჩამოთვლოს საქრთველოს მოსახლეობის მახასიათებლები.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


50



მეომრის აღზრდა
აზ. მეც.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია  ამოიცნოს სხვადასხვა ნიშანი და  პირობა, რომლის მიხედვითაც  ადამიანი ამა თუ იმ საზოგადოებას მიაკუთვნებს თავს.
მინი ლექცია

სადიკუსიო ქსელი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია



51



გლეხები, ხელოსნები და ვაჭრები

აზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია  იმსჯელოს პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

წყვილებში მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

პრეზენტაცია
52


ცოტნე დადიანი და დემეტრე თავდადებული
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org




მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი
53

გიორგი V ბრწყინვალე(1318-1346) და მონღოლთა ბატონობის დასასრული
აზ. მეც.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ვე­­ლობაში  მონა-წილეობდნენ.
სააზროვნო სქემა: შედარება

პანელური
დისკუსია

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
54

საქართველო თემურ ლენგის პირისპირ
აზ. მეც.VI. 2.     მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა  საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
55


საქართველო XV saukunis meore ნახევარში
აზ. მეც.VI. 2.     მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა  საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
56

XVI  საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ

აზ. მეცVI. 2.      მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა  საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).

მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი
57

XVI  საუკუნის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ

აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
მოვლენათა ჯაჭვი

წყვილებში მუშაობა: ვფიქრობთ, ვწყვილდებით, ვუზიარებთ

პრეზენტაცია


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი


პრეზენტაცია






58



შაჰ-აბას I-ის შემოსევები კახეთში

აზ. მეცVI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
გონებრივი იერიში

კითხვა-პასუხი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვა-პასუხი



59



შაჰ-აბას I-ის შემოსევები კახეთში


აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


60



მარტყოფიდან მარაბდამდე
აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი







61



მარტყოფიდან მარაბდამდე

აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი


62



imereTis mefe solomon I (1752-1784)


აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში.
მოვლენათა ჯაჭვი

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა



63


aspinZidan georgievskis traqtatamde
აზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია  იმსჯელოს პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი




64




aspinZidan georgievskis traqtatamde


აზ. მეც.VI.8. მოსწავლეს შეუძლია  იმსჯელოს პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
მინი ლექცია

შეკითხვების დაფა

ესე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი
მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

 ესე




65




qarTl-kaxeTis samefo XVIII saukunis miwuruls


აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

სადისკუსიო ქსელი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


66



qarTl-kaxeTis samefo XVIII saukunis miwuruls
აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.

T  დიაგრამა

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


იმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა
67

შემაჯამებელი
განვლილი მასალის შეჯამება

ტესტირება


რვეული

მიმდინარე
შემაჯამებელი



68

rusuli mmarTvelobis damyareba saqarTveloSi
აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
მოვლენათა ჯაჭვი

შეკითხვების დაფა

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა
69

rusuli mmarTvelobis damyareba saqarTveloSi
აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.

სააზროვნო სქემა: შედარება

,,მრგვალი მაგიდა“



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

           დისკუსია
70


XIX saukunis saqarTvelo
აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
მოვლენათა ჯაჭვი

ჯგუფური მუშაობა

პრეზენტაცია

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

ჯგუფური მუშაობა


71

XIX saukunis saqarTvelo
აზ. მეც.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშირს ისტორიულ ფაქტები შესაბამის  ეპოქებთან.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

დისკუსია



72



saqarTvelos istoriuli miwebis SemoerTeba

აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
მოვლენათა ჯაჭვი

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            სქემა


73


saqarTvelos istoriuli miwebis SemoerTeba


აზ. მეცVI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
სააზროვნო სქემა:
შედარება

სააზროვნო სქემა:
გონებრივი იერში

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“




დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

კითხვები და პასუხები ,,კიპა“



74


1918-1921 –damoukideblobis sami weli
აზ. მეც.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია  შეადაროს ომისა და მშვიდობის შედეგები მოსახლეობისა-თვის საქართველოს ისტორიის სხვადასხვა პერიოდში.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი




75




1918-1921 –damoukideblobis sami weli
აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია





76



saqarTvelo sabWoTa kavSiris SemadgenlobaSi
აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.

T  დიაგრამა


სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

          სქემა


77



saqarTvelo sabWoTa kavSiris SemadgenlobaSi
აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

             სქემა
78

საბჭოთა კავშირის დაშლა და საქართველოს  დამოუკიდებლობა
აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
სააზროვნო სქემა: შედარება

პანელური
დისკუსია

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია
79



საქართველო დღეს
აზ. მეც.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

       დებატი
80

მე, შენ, ჩვენ
აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

            დისკუსია




81




საზოგადოება და წესრიგი


აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
მინი ლექცია
ასოციაციური

კავშირების სქემა

ესე



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი


ესე






82




ღირსება, თანასწორობა, თავისუფლება


აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
სააზროვნო სქემა: შედარება

პანელური
დისკუსია

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

           დისკუსია
83

როგორ აღსრულდება სამართალი?
აზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი თანაარსებობა.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

          დისკუსია





84




ბავშვის უფლებები


აზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი თანაარსებობა.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

        დისკუსია
85




როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტები?



აზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი თანაარსებობა.
მოვლენათა ჯაჭვი

მრგვალი მაგიდა

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

          დისკუსია



86



ხელნაწერები და ადამიანები
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

მოვლენათა ჯაჭვი

რეფერატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

              რეფერატი
87



ქართული ბეჭდვითი სიტყვა
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

   ესე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

    ესე
88



ქართული მუზეუმების სათავეებთან
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

მოვლენათა ჯაჭვი

მრგვალი მაგიდა

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია



89



ექვთიმე თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი


აზ. მეც.VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

რაფთ მეთოდი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

რაფთ მეთოდი
90

ექვთიმე თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
აზ. მეც.VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
მინი ლექცია

დებატი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დებატი
91

ჭედურობისა და ოქრომჭედლობის ტრადიციები
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


92

ჭედურობისა და ოქრომჭედლობის ტრადიციები
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.


T  დიაგრამა


სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი


მიმდინარე განმსაზღვრელი

სქემა




93


ქველმოქმედება
აზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი თანაარსებობა.

T  დიაგრამა

სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

ესე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

ესე
94

ქველმოქმედება
აზ.მეც.VI.19. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს კანონიერება და მშვიდობიანი თანაარსებობა.
სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია
95



დღესასწაულები
აზ. მეც.VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.
 მოვლენათა ჯაჭვი

მრგვალი მაგიდა

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

დისკუსია


96


დღესასწაულები
აზ. მეც.VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.

T  დიაგრამა


სტრატეგია: ვიცი-მინდა გავიგო-რა გავიგე

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

სქემა



97



შემაჯამებელი 
განვლილი მასალის შეჯამება (დამატებითი)
ტესტირება

დაფა, ცარცი, ,რვეული, ფურცლები

მიმდინარე განმსაზღვრელი



98


სამოსელი
აზ.მეცVI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია



99


სამოსელი
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.


სააზროვნო სქემა: მთავარი შეკითხვა

რეფერატი




დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org


მიმდინარე განმავითარებელი

მიმდინარე განმსაზღვრელი
რეფერატი




100

ქართული კულტურის მოამაგე-მარი ბროსე
აზ. მეც.VI.17. მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში
სააზროვნო სქემა:
მოვლენათა ჯაჭვი

სიმპოზიუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი

დისკუსია


101

უცხოელი მოგზაურები საქართველოში
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.


კითხვა-პასუხი

მეთოდი ,,კუთხეები“

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

მიმდინარე განმავითარებელი


კითხვა-პასუხი



102


ქართველი მოგზაურები
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

აზრობრივი რუკა’’

ფორუმი



დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია


103

ქართველი მოგზაურები
აზ.მეც.VI.22.  მოსწავლეს შეუძლია  აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.

სქემა: მთავარი შეკითხვა

ფორუმი

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org

მიმდინარე განმსაზღვრელი

დისკუსია

104



შემაჯამებელი 
განვლილი მასალის შეჯამება (დამატებითი)

ტესტირება

დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,ფილფჩატი, მარკერი,რვეული, ფურცლები
www.ka.vikipedia.org
მიმდინარე განმსაზღვრელი

2 comments:

  1. ნათია ძვირფასო, ვფიქრობ რომ ბედნიერია ის კოლექტივი სადაც თქვენ მოღვაწეობთ, ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი. გისურვებთ მუდმივად წარმატებებსა და სიხარულს!

    ReplyDelete